Cintai la dia kerana Allah SWT

Dalam keadaan aku yang keseorang mencari ketenangan, aku duduk termenung dan mengingatnya, hatiku sebak dan menangis Ya Allah. Aku Mencintai dia.  kerana dia Selalu sedarkan aku untuk berbuat kebaikan, dan mengajarkan aku untuk mencari hal agama. dan sering mengingatkan aku, apabila aku berbuat kesalahan, dan aku tahu dirinya selalu bersujud pada-Mu Ya Allah dan kini aku ditinggal untuk kebahgiaan dia.
Sinar matanya yang penuh dengan kesabaran. Sikapnya yang selalu bersahaja. Membuatku ingin selalu ada disampingnya, Cinta Kerana ALLAH SWT, Sangatlah penuh makna, Alhamdulillah,  Aku tak akan bersedih jika aku tak mendapatkan dia. Kerana niatku mencintai dia, bukan untuk kesenangan semata, Tapi demi mendapatkan redha Mu Ya Allah.
Ya ALLAH, berikanlah yang terbaik untukku, untuknya,,,,
dan untuk seluruh teman-temanku. Jika aku bukan yang terbaik untuknya. Berikanlah seseorang yang mampu menjaganya hingga akhir nanti dan berikanlah diriku seseorang yang selalu mengingatkanku pada-Mu ,Ya ALLAH.. Amin..

Kini aku hanya menunggu apa yang terjadi pada nya. moga kembali la..

0 ulasan:

Catat Ulasan

About this blog

Follow

Aku

Pahang, Malaysia
Asslamualaikum.Insan yang lemah di sisiNya.

Kalendar

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom Chat


ShoutMix chat widget

Cari Blog Ini